Досягти позитивного результату, можливо тільки тоді, коли керівник володіє кожною ситуацією та є провідником нового, проявляє поважне ставлення до особистості кожного працівника закладу дошкільної освіти, враховує здібності, інтереси, можливості в поєднанні з розумною вимогливістю.
І один із найкращих засобів зацікавленості в роботі та результативності це створення злагодженої команди.
Так, на базі ЗДО ( ясла – садок) № 3 « Веселка» Городищенської районної ради 29.03.2019 р відбувся районний практикум – семінар директорів ЗДО на тему: «Внутрішній контроль як інструмент управління якістю дошкільної освіти».
Досвідом роботи з підвищення майстерності керівників щодо забезпечення якісної управлінської діяльності ЗДО шляхом правильної організація внутрішнього контролю поділилась директор закладу Л.М Божок.
Учасники семінару отримали пакети матеріалів на допомогу у реалізації зазначеної проблеми. Джерела інформації – електронні, текстові, диск із практичними матеріалами.
Святкова музична зала була переповнена гучними оплесками та вдячними посмішками дорослих під час виступу малечі, яка продемонструвала глядачам, як проходить їх дитинство в закладі дошкільної освіти.
Божок Лариса Михайлівна
« Система методичної роботи з підвищення екологічної компетентності педагогів через творче освоєння світу лікарських рослин»
Матеріали схвалено педагогічною радою ДНЗ №5 « Веселка»
Протокол №3 від 12. 02. 2016
Відділ освіти Городищенської райдержадміністрації
Районний методичний кабінет
Городищенський дошкільний навчальний заклад №5 « Веселка»
Зібрані матеріали з питань підвищення екологічної компетентності педагогів через лікарські рослини є матеріалами з власного досвіду роботи, який спирається на вчення відомих видатних та сучасних педагогів, науковців, психологів С. Русової, І Сеченова,Берштейна, В.Сухомлинського та ін..
Добірка висвітлює різні форми і методи роботи з педагогами з питань формування їхніх поглядів, знань та переконань з екологічного виховання дошкільників, взаємозв’язку природного довкілля і його впливу на здоров’я людей.
Запропоновані матеріали засідань педагогічних рад, семінарів, семінарів –практикумів, матеріали засідань творчої лабораторії, розробки неординарних відкритих показів ігор-занять, свят з участю батьків, матеріали інших інтерактивних форм методичної роботи (вікторини, брейн-ринги,анкетування, тестування), які сприяли підвищенню педагогічної майстерності педагогів, підвищенню їх рівня знань,розширенню світогляду на питання екологічного виховання, екологічної освіти, екологічної культури, на зв'язок екології з здоров’ям та зміцненням організму.
Актуальність теми полягає в :
-формуванні екологічного мислення;
-підвищенні взаємодії людини з природою;
-в забезпеченні розвитку інтелектуальних здібностей;
-формуванні загальнолюдських цінностей;
-здійсненні принципу: «Навчитись самому і навчити когось»
Рівень екологічної компетентності педагогів їх майстерність і професіоналізм перебувають у прямій залежності з рівнем знань , вихованості дошкільників, підготовки їх до шкільної зрілості.
Дані матеріали можуть бути використані завідувачами ДНЗ, керівниками творчих груп, методистами, вихователями, вчителями початкових класів.
Травень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |